Kartki na chrzest z uroczymi misiami

Hej!

Ostatnio wpadła mi w ręce zimowa kolekcja "Winter Star" od Stamperii, a że zima chyli się już ku końcowi, postanowiłam wykorzystać kolekcję w nieco inny sposób.
 

 
Urocze grafiki misiów, świetnie pasowały mi do dziecięcej tematyki, więc postanowiłam wykonać z nimi dwie karteczki na Chrzest Święty, jedną chłopięcą, a drugą dziewczęcą. 
 
 
Obie kartki są oczywiście "na bogato", papier na tło klejony warstwowo, a ostatnią warstwę dodatkowo ozdobiłam gesso nałożonym przez maskę, które następnie posypałam brokatem i wysuszyłam nagrzewnicą. 
 
 
Na środku każdej z kartek ułożyłam kompozycję z gazy, ręcznie robionych kwiatuszków z foamiranu, wykrojnikowych serwetek, tekturki, listeczków i grafik z misiami, dodałam też kilka perełek. 
 

 
Wyszło bardzo jasno i delikatnie, czyli tak jak lubię :)

Użyte materiały:


Pozdrawiam cieplutko, 

Magda 




Wolny od wirusów. www.avast.com

Komentarze

Popularne posty