Serduszkowe kartki

 Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałąm 3 walentynkowe kartki. Choć po zastanowieniu się, to myślę że i na Dzień Kobiet byłoby miło taką karteczkę dostać lub na Dzień Mamy. Przecież serca nie są zarezerwowane tylko dla zakochanych.
Wszystkie kartki są z serduszkami, choć każde robione jest w inny sposób.

(dawno już nie robiłam kartek w której quilling nie jest połączony z innymi przydaśkami)




Po przemyśleniu do kartki z 3 serduszkami dodałam malutkie kryształki. Nie są bardzo widoczne, ale na żywo pięknie się mienią. 





Przepis na serduszkowe kwiaty:
Przygotowałąm sobie 2 odcienie pasków. Jeden to czerwony a drugi perłowy czerwony.
Zwijam igłą pasek czerwonego papieru i pozwalam mu rozwinąć się w szablonie, U mnie to nr12. Po wyjęciu sklejam i ściskam tworząc łezkę.



2 łezki sklejam ze sobą. Najlepiej klejem z precyzyjną końcówką, żeby nie było go zbyt dużo.


Smaruje moje "serce" sookoła i obklejam perłowym paskiem. Zostawiam sobie część na łodyżkę.



Żeby dokłądnie mi się przykleiło i nie tworzyły się luki, przytrzymuję sobie u nasady pensetą.

Tak wygląda mój "kwiatuszek"

Chciałąm pokazać jak pięknie te paski się mienią, ale nie wiem czy dało się uchwycić.






Ze sklepu użyłam:
- aplikator do kleju 
Mam nadzieję, że nabraliście ochoty na zrobienie takiej kartki.
Pozdrawiam 


Komentarze

Popularne posty