Kartka na chrzest w kształcie body

Hej!

Zapraszam dziś na moją pierwszą inspirację na blogu sklep-ewa.pl, jestem bardzo szczęśliwa, że będę mogła Was inspirować wraz z tak fantastycznym zespołem :) 

Przygotowałam kartkę na chrzest o nietypowym kształcie dziecięcego body.
 
 
Powstała na bazie od Rzeczy z papieru, z prześlicznej, leśnej kolekcji P13 Forest Tea Party. 
 
 
Wierzchnią warstwę papieru przeszyłam na maszynie do szycia, dodałam odrobinę gazy i na niej ułożyłam kompozycję kwiatową z ręcznie wykonanych kwiatów, listeczków, zembossowanej tekturki oraz elementów wyciętych z kolekcji. 
 
 
Centralnym punktem jest maleńki uroczy króliczek, który skradł moje serducho od pierwszego wejrzenia! 

 
Puste przestrzenie wypełniłam malutkimi kwiatuszkami oraz perełkami.

Ze sklepiku wykorzystałam:

Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadła Wam do gustu :)

Pozdrawiam cieplutko!
Magda



Komentarze

Popularne posty