Kartka - podziękowanie

Hej!

Dzisiaj przyszedł czas mojej ostatniej inspiracji dla Sklep-Ewa.pl.

Bardzo gorąco dziękuję za możliwość współpracy w DT. Było bardzo miło i mam nadzieję, że będziecie mnie i moje prace mile wspominać. 

Ja oczywiście będę z sentymentem wspominać tą pracę w DT, jak również sklep-Ewa i przemiłych właścicieli :)

Na ostatnią inspirację przygotowałam kartę z podziękowaniami :-) <3

Teraz kilka słów o samej kartce:

Brzegi zaebnosowałam, pięknym, złotym pudrem z drobinami brokatu od Papermanii.

Następnie za pomocą nożyka precyzyjnego postrzępiłam brzegi.

Wycięłam kilka elementów z papierów Mintay (ramki) i Hello Beauty od Craft O'Clock i stworzyłam kompozycję.

Zrobiłam kwiaty z foamiranu i wykorzystałam nowy wykrojnik środeczków od Craft Passion. Wkleiłam piękne kryształki z kawałkami złota.

Efekt przestrzenności kartki wykonałam z pomocą beermaty.

Na koniec dodałam sznureczek i samodzielnie wykonaną "tekturkę".

Jeśli chcecie wiedzieć jak ją  zrobiłam, to nie opuszczajcie teraz bloga, tylko scrolujcie niżej :D






Chciałabym również pokazać Wam jak samodzielnie zrobić "tekturkę", gdy nie mamy odpowiedniej pod ręka, a scrapek jest "za cienki".

1. Potrzebny będzie dowolny wykrojnik. Wycinamy z niego kilka scrapków (ilość zależy od grubości papieru i tego jak grubą "tekturkę" chcemy uzyskać.

2. Wklejamy wszystkie scrapki równiutko, jedna na drugą. Przyda się tu aplikator do kleju.

3. Mocno dociskamy - u mnie wystarczyło 6 warstw, aby uzyskać dość gruby napis (używałam papieru 280g).

4. Warto zembossować napis, aby ukryć ewentualne niedociągnięcia i wzmocnić "tekturkę". Zatem odbijamy napis na kleju do embossingu i posypujemy pudrem.

5. Podgrzewamy porządnie proszek, aby go rozpuścić.

6. Napis gotowy.

7. Teraz uzupełniamy w napis dowolną kompozycję:)


Materiały jakie wykorzystałam:

- puder Papermania-złoty

- nożyk precyzyjny 

- Aplikator do kleju 

- Papier Hello Beauty 15x15

- Papier Hello Beauty 30x30 

- Zestaw ramek z zeszytu elementów od MintayPapers 

- Nagrzewnica 

- klej introligatorski

- Beermata 

- foamiran biały

- foamiran cielisty  + tusz Memento  rozcierany szczoteczką, którą baaaardzo polecam

- Wykrojnik środeczków

- Kryształki  

- Sznurek 

 - Ja wykorzystałam wykrojnik innej firmy, ale również możecie wykorzystać takie: "dziękuję"

 

 

Pozdrawiam Was serdecznie i "do zobaczenia w internetach" :-)

Justyna



Komentarze

Ania pisze…
Cudowna kartka :)

Popularne posty