Czas do domu

 Witam!

Mija rok mojego inspirowania tutaj na blogu Sklepu Ewa.To było cudowne uczucie móc potworzyć dla Was z materiałów dostępnych w sklepie. 
Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam kartkę. Jako że czas przedświąteczny to i moja kartka jest jak najbardziej w tym temacie. 
Kartka jaką przygotowałam może być wręczona/wysłana jako kartka świąteczna, ale myślę, że sprawdzi się równie dobrze na jakąkolwiek uroczystość, która przypada o tej porze roku.
Dla mnie to po prostu zimowa praca.


Środki kwiatów, które ukręciłam do kartki potuszowałam tuszem Memento Teal Zeal. Do tuszowania kwiató zrobionych z paseczków nadadzą się wszystkie tusze, pastele czy markery. Lubię takie cieniowane kwiaty i często traktuje je właśnie tuszami. Można też posmarować ich środki klejem do złoceń i wetreżeć w to miejsce szlagmetal. Kwiaty będą bardzo eleganckie. Ja takie robiłam na pracach komunijnych i ślubnych.








Ze sklepu użyłam:

- igła do quillingu
- paski 3 mm
- papier Ciao Bella
- tusz Memento 
- tekturka bombka
- biały sznurek 
- kryształki samoprzylepne
- gałązka z jagodami
- bezbarwne perełki w płynie
- taśma dwustronna piankowa

Korzystając z okazji życzę Wam zadowolenia i satysfakcji z podejmowanych wyzwań. Niech te święta, pomimo niesprzyjającej pandemicznej sytuacji, będą pełne radości i rodzinnego ciepła a Nowy Rok przyniesie tylko szczęśliwe dni.

Bardzo dziękuję że zagfklądacie i czytacie moje wpisy.
Do zobaczenia  💗💗💗💗
Pozdrawiam 








Komentarze

Popularne posty