Home decor - tutorial

 Dekoracja okolicznościowa - recyklingowy home decor

fotokurs step-by-step


Witajcie:)

Na dzisiaj przygotowałam prosty kurs na okolicznościową dekorację mixed media. Nie jest to skomplikowany proces tworzenia, a jedyne na co trzeba się przygotować - to sporo brudzenia. Lubię wykorzystywać w swoich projektach elementy z recyklingu, tak jest i tym razem - wykorzystałam jako bazę mojej dekoracji bobinkę z grubej tektury, na której kiedyś kupiłam koronkę.



1. Całość dwukrotnie, bardzo dokładnie, gessuję. 


2. Wybrałam szablon i nałożyłam pastę piaskową drobnoziarnistą. Zostawiam do swobodnego wyschnięcia preparatu. W tym czasie przygotowuję sobie wyciski z foremek.



3. Przy pomocy gelmedium przyklejam kompozycję z wycisków z foremek i kulek 3d. Całość pozostawiam tym razem na noc do wyschnięcia. Bardzo nie lubię, kiedy w trakcie dalszej pracy z mediami odpadają mi elementy, bo nie zdążyły się przykleić.


4. Następnie znów całość gessuję.



5. Nanoszę Liquidy od Finnabair i pracuję ze spryskiwaczem pod ręką, nadmiar barwników ścieram, a preparaty podsuszam nagrzewnicą.


6. Kolej na gessowanie suchym pędzlem


7. Praca z woskami to prawdziwa przyjemność - nakładają się idealnie i pachną przecudownie.


8. w rogach decoru zainstalowałam nity, aby można go było zawiesić.



9. Ostatnim etapem pracy było dowiązanie sznurka, chlapania białą farbą oraz doklejenie motywującego napisu. Decor gotowy:)






Mam nadzieję, że ten prosty kursik pomoże przełamać się osobom zaczynającym i skusić się na zabawę z mediami. Pamiętajcie, że przede wszystkim to ma być zabawa, a reszta sama przyjdzie z czasem:)
Pozdrawiam ciepło:)



Ze sklepu wykorzystałam:

Komentarze

Popularne posty