Słodki drobiazg

 Witajcie!

Wszędzie na dobre zagościły się zimowe prace, więc i ja się dostosował.

Zrobiłam zimowy czekoladownik.

Przyznam się, że zrobiłam już sporo tego typu prac, ale moja baza była zupełnie inna. Taką z etui robię po raz pierwszy. Zobacz także mój poprzedni czekoladownik.

Nie wiem czy Wy w obecnej sytuacji jeździcie odwiedzać swoich bliskich i znajomych. Ja robię to baaaardzo rzadko. Ale takie ciepłe gesty, drobne upominki, symbole że się pamięta i myśli są teraz bardzo pożądane. Właśnie w tym celu powstał ten czekoladownik. Niby tylko na czekoladę ale i aż na czekoladę.


Jest dość mocno vintagowy, a ja jeszcze wzmocniłam ten efekt tuszując papiery wszystkich użytych warstw.



Ciężko było, żeby czekolada dotrwała do zdjęć. bo kilku próbach udało się. Nie wiem czy u Was też znika w takim tempie jak u mnie i to na dodatek nigdy nie ma winnego.




Wiem, że każdy robi czekoladowniki po swojemu, a ja lubię jak mam obklejoną każdą jego stronę. Tutaj tylne strony czekoladownika i etui.



Moją główną ozdobą jest jeden quillingowy kwiat.

Całość potraktowałam białym gesso, aby nadać jeszcze bardziej zimowego charakteru. Choć ostatnie zimy raczej nie należały do białych, po cichu liczę, że w tym roku doczekamy się śniegu.


Użyłam:

Czekoladownik z etui KRAFT
apiery do quillingu Czerwone 3mm/50cm
Nawijak do quillingu z dodatkową końcówką
Szablon do quillingu Kółka
Taśma klejąca dwustronna 3D 1,5mm 6mm/5m Biała
Gesso białe Renesans 110ml
 Pozdrawiam cieplutko i  zyczę zdrówka.
Agnieszka



Komentarze

Jak zawsze mistrzostwo ❤❤❤
Aga pisze…
Dziękuję Aniu baaaardzo ❤️😘

Popularne posty