Album urodzinowy

 

Na 50. rocznicę urodzin dla mechanika okrętowego


Witajcie:)

5 dych to dużo, czy mało? 

No właśnie... 50. urodziny zwykle świętujemy bardzo uroczyście, w końcu to pół wieku!!! Moja dzisiejsza propozycja to album na zdjęcia z urodzinowej imprezy pewnego Pana, który bardzo dużą część swego życia spędził na morzach i oceanach, a ściślej rzecz ujmując - w maszynowni okrętów pływających po wielkich wodach.







Album utrzymany jest w typowo męskim klimacie, a że steampunk nie jest mi obcy (zobaczcie steampunkowy cylinderek) jak wiecie - praca nad tym projektem sprawiła mi wiele frajdy. Generalnie scrap łączę tu bardzo delikatnie z mediami, których wbrew pozorom jednak trochę było w użyciu (po ich podliczeniu suma wynosi 13 preparatów). Użyłam kilku złomków od Mitform, ale większość pracy zdobią tekturki, które świetnie mi się tutaj komponowały. Zresztą sami zobaczcie i oceńcie wyniki mojej pracy:) 



















Mam nadzieję, że moja praca się Wam spodoba i poczujecie się choć trochę zainspirowani, aby wykonać własny album. Zapraszam Was do rozejrzenia się po sklepowych półkach - wybór jest bardzo duży i znajdziecie wszystko co potrzebne do wykonania albumu:)




Ze sklep-ewa.pl wykorzystałam:


Masa superlekka Biała 100g
Wosk metaliczny Prima Finnabair Firebird 20ml
Farba Prima Finnabair Liquid Acrylic Umber 30ml
Farba Prima Finnabair Liquid Acrylic Burnt Sienna 30ml
Puder antyczny Cadence Zielony 70ml
Żel 3D Soft Body Połysk 500ml
Pasta Rusty Patina Cadence BROWN 150ml
Pasta Rusty Patina Cadence OXIDE YELLOW 150ml
Ozdoby metalowe Mitform Kotwica 2
Elementy metalowe Wskazówka 4.1_STE
Elementy metalowe Wskazówka 7.1_STE
Metalowy narożnik górny 46x46mm 2_STE_M
Metalowy klucz 57x28mm 3_STE_M
Sznurek jutowy 4mm x 5m
Szpatułka metalowa o kształcie Rombu Stamperia
Foremka silikonowa Prima Finnabair Mechanica 20x13cm

Komentarze

Popularne posty