Kobieca kartka z foto-kursikiem na kwiatki.

Witajcie!
Baaaardzo lubię kolor zielony i jak zobaczyłam kolekcję Mintay w pięknej butelkowej zieleni to zakochałam się! Zapragnęłam wykonać kobiecą, romantyczną kartkę.

 
 
 
Na sukienkę naniosłam perełki w płynie w postaci długich pociągnięć wzdłuż cieni na sukience. Dodało to jej trójwymiarowego wyglądu i wybiło z kartki.  Lustro natomiast "potraktowałam" perłowym woskiem, dzięki czemu mieni się, gdy ruszam kartką. Na poniższym zdjęciu widać oba zabiegi.


Pod kwiaty podkleiłam wycięte z papierów liski, sizal i wykonaną przeze mnie gnieciuszkową wstążeczkę, której kolor idealnie zgrał się z kolorami w kolekcji.

Poniżej przedstawiam krótki kursik z procesu powstawania kwiatuszków:

1. Szykujemy materiały - na końcu linki do wszystkich materiałów.

2. Tuszujemy środki kwiatów.

3. Tapujemy woskiem Cadence na środku kwiatka (ja to robiłam palcem).

4. Składamy kwiatki w harmonijkę, dokładamy czubkiem do żelazka i skręcamy czubek. 

5. Rozkładamy kwiatki, nie rozciągając góry płatków.

6. Sklejamy naprzemiennie płatki.

7. Wkładamy pręciki.

8. Wklejamy kryształki.

9. Układamy w kompozycję na kartce! - Gotowe :-)


 
Wykorzystane materiały:

Użyte narzędzie, które polecam:
Na koniec krótki filmik. Niestety zastosowałam dość niefortunną obróbkę w delikatnej zielonej poświacie, która sprawia, że jest dość ciemno.
Myślałam, że będzie fajnie, a jest.... hm... sami oceńcie :)
Kto nie próbuje ten się niczego nie uczy :D
 


Pozdrawiam
Justyna

 

Komentarze

Popularne posty