Ślub w formacie A5

Witajcie,
Lipiec i sierpień to miesiące ślubne, dlatego ode mnie wpada inspiracja w tym temacie.


Do wykonania kartki wykorzystałam papiery Craft O'Clock i Mintay. Moim zdaniem kolorystycznie pasują idealnie!
Wykonałam do kartki kwiaty z papieru i foamiranu irańskiego, który pofarbowałam tuszami alkoholowymi.
W pracy użyłam  maski Agaterii, a na koniec potapowałam kwiaty białym gesso z pomocą pędzelka szczecinowego Cadence.



Środek kartki, jak zawsze okleiłam.



Dziś podzielę się z Wami moim sposobem na papierowe listki, farbowane tuszami Memento-koniecznie w małych poduszeczkach w kształcie łezki.

 
1. Wycinamy listki z ulubionego wykrojnika i wybieramy tusz - u mnie to kolor Pistachio.
2. Bardzo delikatnie dotykamy poduszeczką tusza każdy listek uważając, aby listek był na środku poduszeczki - boczki robią kreseczki i na razie tego nie chcemy.
3. Otrzymujemy listki w bardzo delikatne kropeczki.
4. Rantem poduszeczki odznaczamy żyłkę listka. Łezkowaty kształt poduszeczki pozwala dopasować wygięcie praktycznie do każdego listka.
5. W tak prosty i szybki sposób mamy gotowe, fajnie wyglądające listki.

Listki wykorzystałam w dzisiejszej inspiracji.

Mam nadzieję, że praca i mój sposób na listki będzie dla Was inspiracją na przyszłość.


W sklepie Ewa znajdziecie:
 - Zestaw ramek Mintay
- Papiery Craft O'Clock 
- Elementy do wycinania
- Tusz Memento-Pistachio
- Foamiran
- Kryształki samoprzylepne 
- Gesso białe 
- Pasta strukturalna 
- Taśma dystansowa
- Pędzel szczecinowy
- Nóż precyzyjny


Pozdrawiam
Justyna

Komentarze

Popularne posty