Sposób na stare nożyczki

Cześć!
Chciałabym Wam dziś pokazać mój sposób na stare nożyczki i w sumie też inne przydasie, których nie potrzebuję, nie odpowiada mi kolor lub są "odrzutem" z innych projektów.
Więc co ja z takimi przydasiami robię?
Oczywiście mediuję!




Tym razem padło na nożyczki fryzjerskie jakie kupiłam dawno temu na pchlim targu. Starutkie i wygięte, nie spełniały swojej funkcji. Teraz stanowią trzon mojego projektu.



Bazą jest mała tablica malarska, którą zagruntowałam gessem i zrobiłam prostą teksturę z pasty strukturalnej. Na to nakleiłam moc złomków i resztek tekturek. Całość przemalowałam w kolorach brązu i rdzy.



Postanowiłam wypróbować nowy preparat z oferty sklepu czyli zestaw do zrobienia efektu rdzy Createx firmy Cadence. Składa się on z farby akrylowej, proszku metalicznego i odczynnika w sprayu (aktywatora).



Jeśli chcielibyście zobaczyć jak go stosowałam na projekcie to zapraszam na filmik => TUTAJ.
Po zardzewieniu Createxem pomalowałam jeszcze całość farbami akrylowymi, aby uzyskać efekt patyny.




Na koniec przykleiłam kaboszony, które wcześniej podmalowałam złotą farbką. Pochlapałam rozwodnionym gesso. I sypnęłam brokatem ;)




Mam nadzieję, że moja propozycja upcyclingu przydasi przypadła Wam do gustu i sami w ten sposób zrobicie porządek w swoich twórczych miejscach :)

Ze sklepu wykorzystałam:
tablica malarska
gesso
pasta strukturalna
złomki
żel medium
złota farba
zestaw createx

Życzę Wam twórczego dnia!

Komentarze

Craftfanka pisze…
To jest niesamowite:) Po prostu wspaniałe:)

Popularne posty