Home decor

Mixed mediowy łapacz snów

Home decor


Witajcie:)

Na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam dekorację w postaci łapacza snów. Wykorzystałam bazę w kształcie księżyca i udekorowałam ją wyciskami z foremek. Całość jest zmediowana za pomocą farb Renesans, mgiełek i wosków Art-Alchemy Prima Marketing od Finnabair, które znajdziecie jako nowość na półkach sklep-ewa:) Woski są obłędne- cudnie pachną i mają nieziemskie kolory.










Wykorzystałam też kilka kolorów pudrów do embossingu, papierowe kwiaty plus jeden zrobiony przeze mnie z foamiranu. W łapaczu nie mogło zabraknąć piórek i koralików (koraliki są w dużej części z recyklingu:))

Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu:) Pozdrawiam ciepło i do zobaczenia wkrótce:)




Ze sklepu wykorzystałam:
Woski Finnabair
Farby akwarelowe
pędzel gąbkowy
gesso białe
kwiaty papierowe
masa superlekka
sznurek niebieski
kulki 3d
Heavy body gel
pudry do embossingu
tusz do embossingu
nagrzewnica do embossingu
foamiran
piórka


Komentarze

Popularne posty