Home decor

Wazon z efektem betonu

Mixed media home decor


Witajcie:)

Kiedyś ozdabiałam zwykłe szklane wazony i tak sobie pomyślałam, że w sumie dawno nie robiłam takiej inspiracji.  Dlatego na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam wazon, który potraktowałam pastą Cadence - Efekt betonu. Szkło i beton kojarzą mi się bardzo industrialnie i dobrze, bo z myślą o takim właśnie loftowym wnętrzu wykonałam tę pracę.

Wykorzystałam wazon o bardzo prostej, geometrycznej formie kupiony gdzieś, na jakiejś wyprzedaży.  Media niezbędne do wykonania podobnego projektu w komplecie znajdziecie w naszym sklepie. Szczególnie polecam Wam nowość - woski Prima Redesign. Ja użyłam tu jednego z nich (Milky Way Iridescent) i świetnie mi się z nim pracowało. A oto mój wazonik:)














Mam nadzieję, że inspiracja przypadnie Wam do gustu:)
Pozdrawiam serdecznie







Ze sklepu wykorzystałam:
gesso czarne
gesso białe
pasta Cadence - Efekt betonu
wosk Redesign - Prima
pędzel gąbkowy
pędzel
pasta do foremek
kulki 3d - małe
kulki 3d- proszek
dratwa

Komentarze

Popularne posty