Czy lubicie słoninkę?

Cześć!
Mam nadzieję, że lubicie słoninkę? Jak nie, to myślę, że taką to nie tylko polubicie, ale nawet pokochacie! :)





Słoninkę tworzy baza z mdf, którą zagruntowałam białym gessem. Kolor główny to farba hybrydowa Cadence do wszystkich powierzchni w kolorze Taffy. Pokryłam bazę dwa razy i przyznam, że nie trzeba już było poprawiać, wszystko znakomicie się pomalowało.




Teraz przez szablon nałożyłam kredową pastę z Primy. To było moje pierwsze spotkanie z nią i nie wiedziałam, że pasta może tak pięknie pachnieć! W każdym razie pokryła pięknie, a że to pasta kredowa to łatwo było ją wyszlifować.




Na niektóre serduszka nałożyłam diamentowy wosk, też z Primy, który również obłędnie pachnie :)
Całość zabezpieczyłam bezbarwnym woskiem. Tutaj zdjęcie w poziomie, gdzie widać połyskliwość wosku koloryzującego.


Projekt prosty i szybki w wykonaniu. Uważam jednak, że efekt zgodny z oczekiwaniami można uzyskać stosując dobrej jakości media, takie jak przy tworzeniu tej słoninki.

Ze sklepu wykorzystałam:
gesso Renesans
wosk koloryzujący
pastę kredową
farbę hybrydową

Razem ze słoninką życzymy Wam twórczego dnia!

Komentarze

Popularne posty