Wiosna w rozkwicie.

Cześć!
Bardzo lubię wiosnę! Jest coraz więcej kwiatów.
Na mojej kartce również ich nie zabrakło.

Tym razem wykonałam kartkę w formacie kwadratu z papierów od ScrapBoys -  Dream Garden.
Pod tą kolekcję, wykonałam kwiaty z foamiranu irańskiego. Starałam się, aby były podobne, do tych na grafikach. Udało się?

Kartkę budowałam na kolejnych warstwach papieru scrapowego. Na spód kompozycji wykorzystałam zwinięty sznurek. Wycięłam grafiki z arkusza elementów do wycięcia, jak również z jednego z papierów.
W kompozycję wplotłam jeszcze sizal, piękne półperełki i metalowe serduszko.
Kartka wylądowała oczywiście w moich ukochanych pudełeczkach z okienkiem.


Zbliżenie na moje kwiatuchy.
Dwa pączki i jeden kwiat w pełnym rozkwicie.
Użyłam różowego foamiranu, który jeszcze przyciemniłam różową pastelą w centrum. Środek kwiatka wykonałam poprzez bardzo drobne nacięcie paska foamiranu i zwinięcie go w rulonik.

Na dwóch poniższych zdjęciach można wypatrzeć półperełki, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Mają złotko w środku i pięknie się mienią.


Kartkę jak zawsze okleiłam w środku.



W Sklepie-Ewa znajdziecie:
- bloczek papierów Dream Garden
- sznurek
- półperełki zwane kryształkami
- taśma dystansowa
- klej na gorąco- tą kompozycję kleiłam tylko nim
- różowy foamiran
- suche pastele

Mam nadzieję, że moja kartka będzie dla Was inspiracją do działania :)

Pozdrawiam
Justyna

Komentarze

Popularne posty