Wiosna, ach to Ty!

Cześć!
Na dzisiejszy wpis przygotowałam kartkę w wiosennej kolorystyce.
Jest dość unwersalna. Ja nie robiłam jej z myślą o konkretnej uroczystośći, więc nie ma żadnego napisu ani charakterystycznych dodatków, które można w razie potrzeby szybko dodać.
Jeszcze nigdy nie robiłam kwiatów z quillingu w takim tempie jak te, a to dlatego, że uciekło mi 2 dni z kalendarza. Mam nadzieję, że kartka się spodoba, a jeśli zobaczycie jakieś niedociągnięcia to wybaczcie.






















Ze sklepu wykorzystałam:
- paski quilling błękitny mix 3 mm
- paski żółte 10mm
- igła do quillingu
- wzór kołowy do quillingu z korkiem
- papiery scrap od Craft O'Clock z kolekcji Spring Morning Dreams 
- wykrojnik serwetka Lovely Frame
- mix półperełek 6mm
- sznurek jasno - zielony
- taśma piankowa

Życzę Wam miłego dnia.


Komentarze

Coś pięknego!
Aga pisze…
Dzięki Aniu😘

Popularne posty