Ślubnie ze skrzydełkami

Witajcie!
Dziś moja kolej na wpis, co mnie bardzo cieszy.
Przygotowałam specjalnie dla Was pudełko okienkowe z kartką na ślub. Oczywiście z quilingowymi kwiatami. Te dzisiejsze robione są inną odmianą quillingu a mianowicie husking.
Bardzo wdzięczny temat, choć obecna sytuacja spowodowała, że wiele par ma przesunięte terminy uroczystośći. Mam nadzieję, że to się szybko zmieni.

A teraz zapraszam do oglądania.






 Pudełeczko również obkleiłam papierem i dodałam quillingowy kwiat.





 Grafika widoczna na sercu wycięta jest z tych samych papierów scrapowych co tło.











Produkty ze Sklepu Ewa:
- pudełko z okienkiem DL
- papier Craft&You Design
- masa 2-składnikowa do odlewów
- foremka skrzydła
- wykrojniki serca
- złota konturówka
- nawijak do quillingu
- karbownica 
- zielone paski
- błękitne paski
- zółte paski
- taśma 3D

Pozdrawiam 


Komentarze

Popularne posty