Ptaszki w stylu shabby chic

Witam się z Wami dziś wiosennie :)
Mam dla Was dziś prosty, ale myślę, że uroczy projekt.
Ozdobiłam dwa małe ptaszki, które są z klejonego drewna. Niestety każdy był w innym kolorze, a klejone drewno bardzo różniło się odcieniami, więc nie chciałam ich zostawić takich patchworkowych. Zatem uległy metamorfozie :)




Drewno trzeba było najpierw zagruntować, więc użyłam białego gesso. Następnie przemalowałam je na brązowo i gdzieniegdzie pomiziałam woskiem, aby w tych zawoskowanych miejscach można było zerwać nieco farby, przez co ptaszki będą wyglądać starzej.
Nałożyłam pudry antyczne w dwóch odcieniach turkusu. Postanowiłam je nieco osłodzić kwiatuszkami z pasty strukturalnej.




Zadziory z pasty wyrównałam papierem ściernym przy okazji ścierając nieco samej farby. Następnie zblendowałam całość kremową farbą akrylową.



Przemiziałam nieco złotym woskiem i zrobiłam splash brązową rozwodnioną farbą. Na koniec już tylko zabezpieczenie trwałości mediów bezbarwnym woskiem.



Ale co ja się będę rozpisywać jak z powstawania tych ptaszków powstał filmowy tutorial!


To jak? Czuć wiosnę w powietrzu? "Czy ten Pan i Pani są w sobie zakochani"? :)

Ze sklepu wykorzystałam:
gesso
puder antyczny



Życzę Wam twórczego dnia!



Komentarze

Popularne posty