Ptasi tag

Cześć! Jak przystało na wiosnę, wszędzie słychać ptaków śpiew, na moim tagu również :)




To duży tag na bazie z hdf. Najpierw go zagruntowałam gessem i nałożyłam pastę strukturalną, ale tylko w tym miejscu, gdzie nie będzie przyklejonych papierów. Miejsce to pomalowałam na granatowo i rozjaśniłam błękitną farbą akrylową.



Projekt utrzymałam w kolorach niebieskim, różowym i białym, a niewielkimi akcentami brązu i srebra.



W centralnymi miejscu jest duży niebieski kwiat, za którym przycupnął uroczy ptaszek.



Kompozycję ułożyłam na wielu warstwach wyciętych z papierów z kolekcji ScrapBoys.



Dodałam też pączki kwiatów i małe jagódki.
Sypnęłam cekinami i brokatem.

Dołożyłam też duże pręciki, sznureczek, elementy biżuteryjne i oczywiście ptasie piórka  :)



Ze sklepu wykorzystałam:
papier do scrapbookingu
gesso
farby akrylowe

klej introligatorski
heavy body

Życzę Wam twórczego dnia!

Komentarze

Popularne posty