Tag w stylu steampunk

Cześć!
Dziś przedstawiam Wam mały projekt, bo to taguś, ale za to użyłam na nim tylu złomków, że może służyć do samoobrony ;)
Czy steampunk może być w wersji dla kobiety? No ba!




Bazę mdf najpierw przemalowałam czarnym gesso, następnie nałożyłam teksturę w romby pastą strukturalną.



Gazę przemalowałam czarną farbą i przykleiłam na środek taga stosując żel medium. Starałam się, aby wychodziła gdzieniegdzie poza kompozycję jaką miałam w głowie. Dołożyłam gdzieniegdzie pastę piaskową i całość ponownie przemalowałam czarnym gesso.



Złomki również zagessoowałam. Chciałam użyć farb metalicznych, więc gesso musiało być czarne. Na białym nie byłoby widać takiego blasku.



Ułożyłam kompozycję ze złomków i tekturek, gdzieniegdzie przetykając je gazą. Pomalowałam je najpierw farbami metalicznymi, a na to nałożyłam woski błyszczące i matowe.



Dorobiłam kilka kaboszonów malując je od spodu złotą farbką. Nie mogło zabraknąć kobiecego akcentu, więc pojawiły się mikrokulki.



Na koniec jeszcze tylko napis, który przykleiłam na dystans.

Ze sklepu użyłam:
gesso czarne Renesans
farba Cadence Premium Czarna
żel medium Heavy Body Mat Renesans
pasta piaskowa drobnoziarnista Renesans
złomki

Mam nadzieję, że inspiracja przypadła Wam do gustu i życzę twórczego dnia!


Komentarze

Popularne posty