LUKROWANA LALECZKA JULIE NUTTING

Witajcie Kochani:),
dziś z okazji minionego Dnia Kobiet
przygotowałam dla Was
baaardzo nietypową inspirację 
mianowicie lukrowane, stemplowane ciasteczko:).

Ciasteczkowa laleczka jest w całości jadalna:).
Najpierw odbiłam stempel Julie Nutting na zwykłej kartce,
następnie odrysowałam go na kruchym cieście, upiekłam,
a gdy ciasteczko wystygło pokryłam je lukrem królewskim
i zostawiłam do całkowitego wyschnięcia.
Na wyschniętym lukrze odbiłam za pomocą czarnego barwnika JADALNEGO
 umyty i wyparzony wcześniej stempel
(stempel jest gumowy więc można go bez problemu wyparzyć,
ale nie róbcie tego ze stemplami silikonowymi, czy akrylowymi,
bo możecie stracić stemple),
a następnie pokolorowałam go JADALNYMI barwnikami spożywczymi:).
Nie wyszło do końca tak jak chciałam, bo co cukiernik ze mnie żaden,
 ale i tak postanowiłam pokazać Wam
mój eksperyment:).

















użyte produkty:



miłego dnia:)



Komentarze

Popularne posty