Leśny banerek

Cześć! Wprawdzie mamy wiosnę, a ja tu przychodzę z leśnym i lekko mrocznym projektem.
Jakby to powiedzieć, taki mamy klimat ;)
Powstał banerek na bazie z hdf, którego zawiesiłam na druciku ze starego bukietu.




Drucik to nie jedyny akcent upcyclingowy. Centralne miejsce na banerku tworzy okienko, które było niegdyś sklejkowym pudełeczkiem na ozdoby filcowe. Mam takich pudełeczek mnóstwo, więc spodziewajcie się kolejnych projektów z ich wykorzystaniem ;)



Do pudełka wkleiłam kawałki starych kartek, całość postarzyłam tuszem i pomiziałam pastą pękającą. Dopiero jak nałożyłam ciemniejszą farbę widać jak ślicznie pasta popękała.



Ale najpierw trzeba było zacząć od ozdobienia bazy banerka. Wykorzystałam do tego pastę strukturalną i gumowy klocek. Przemalowałam na brąz i przemiziałam nieco rdzawym odcieniem.

Okienko obłożyłam mchem, który przykleiłam na żel medium. Dodałam moc metalowych dodatków, trybiki również się tu znalazły.



Wykorzystałam moje ubiegłoroczne zdobycze roślinne, jakie ususzyłam właśnie do takich projektów. Tylko nie pytajcie co to za roślinki! Powiem tylko, że ładne ;)



Oczywiście jest też moc cekinów, mikrokulek i innych drobiazgów jak np. buteleczka czy guziki.



Po uklejeniu kompozycji rozjaśniłam ją nieco gessem i dodałam błysku złotą farbką.

Ze sklepu użyłam:
gesso
pasta strukturalna
farba matowa
farba metaliczna
żel medium
trybiki
klocek do efektu drewna

Mam nadzieję, że mój projekt lekko upcyclingowy przypadł Wam do gustu i życzę twórczego dnia!

Komentarze

Popularne posty