Jajka zawieszki

Dzień dobry!

Co prawda w związku z sytuacją jaka panuje na świecie, Wielkanoc nie będzie taka radosna, ale to nie znaczy, że nie możemy dekorować naszych domów i mieszkań.

Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam 2 jajka zawieszki. Myślę, że choć to są jajka ze sklejki, to jak przykleimy życzenia z tyłu i zapakujemy do pudełeczka, to mogą być też wysłane jak kartki do naszych bliskich.

Pierwsze jajo ozdobiłam papierem i oczywiście quillingowymi kwiatami.















 Drugie jajo natomiast jest pomalowane za pomocą mgiełek, a oprócz quillingowych kwiatów jest na nim wzór nałożony przez maskę i przyklejony wycisk z foremki.













A tutaj oba jajucha razem.  które podoba Wam się bardziej? Macie swojego faworyta?


Ze sklepu użyłam:

- jajko ze sklejki
- papier Craft O'Clock
- arkusz do wycięcia - liście
- pręciki
- igła do quillingu 
- zestaw z podkłądką korkową 
- żółte paski do quillingu 3 mm
- zielone pski do quillingu 3 mm
- białe paski do quillingu 1 cm 
- szablon Cadence
- gesso białe 


Mam nadzieję, że moje jaja przypadły Wam do gustu chociaż odrobinę.

Pozdrawiam



Komentarze

cudne! a kwiaty jak zawsze powalające - podziwiam!
Aga pisze…
Dziękuję Ci Aniu ❤️❤️❤️❤️

Popularne posty