dekoracja mixed mediowa

Mixmediowa dekoracja na tablicy malarskiej

home decor


Witajcie:)
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować mój mixmediowy projekt na tablicy malarskiej.
Taka moja "metafora natchnienia".

Wykorzystałam swoje ulubione kolory,  bazę tablicy malarskiej, a także sporo narzędzi i mediów : gesso, maskę, pastę modelującą, pastę pękającą, farby, mgiełki, woski, masę do wycisków, heavy body gel, kulki 3d, embossing (tusz, puder, nagrzewnicę), splash'e. Nie mogło zabraknąć kwiatów i metalowych elementów od Mitform, jak również  całej masy innych dodatków (koronka, gaza, mech, ozdobnej gałązki, sizal, tektura falista, kaboszony, drewniane dekory, serwetka, stemple:)

Jak wyszło oceńcie sami:)


























Dziękuję za nasze dzisiejsze spotkanie, mam nadzieję, że skorzystacie z inspiracji i wykonacie własną kompozycję mediową na tablicy malarskiej. Wszelkie niezbędne materiały i akcesoria znajdziecie na półkach sklep-ewa.pl:)

Ze sklepu wykorzystałam:

szablon
pasta modelująca
farby akwarelowe
wosk
gesso
heavy body gel
kulki 3d
kulki 3d
kamienie do mixedmediów
pasta Cadence soft
foremka Pentart Drzwi
podobna tablica malarska
element metalowy Mitform
element metalowy Mitform
kwiaty
gałązka ozdobna
puder do embossingu
nagrzewnica
tusz do embossingu


Pozdrawiam ciepło :)







Komentarze

Popularne posty