Album dziecięcy

Cześć,
Dziś przychodzę do Was większym projektem niż zwykle. To album na zdjęcia dla małej dziewczynki.
Wykonałam go z papierów Baby Joy od P13.


W każdej karcie albumy znajduje się kieszeń na matę.



Na grzbiecie przykleiłam tasiemkę z frędzelkami i dzwoneczkiem. Ozdobiłam ją również serduszkiem z kolekcji.


Kolejne strony wyglądają następująco:
1. Boczna kieszeń z harmonijką na zdjęcia i kopertą na pamiątki
2. Mata na zdjęcia.

3. Mata na zdjęcia uniesiona delikatnie na taśmie dystansowej.
4. Harmonijka pozioma zawiązywana wstążeczką.
 5,6 - Dwie poziome kieszenie z matami.

7. Belibend z małą książeczką i matami.
8. Boczna kieszeń z małą książeczką i matą.

9,10. Książeczki zamykane na wstążeczkę, naklejone na klapki zamykane na magnesy, pod którymi są maty.

11. Mata na zdjęcia uniesiona delikatnie na taśmie dystansowej.
12. Pionowa harmonijka związywana wstążką.


13. Podwójna pionowa kieszeń z matami.
14. Boczna kieszeń z książeczką i matami.


W Sklep-Ewa znajdziecie:
Mam nadzieję, że  moja inspiracja przypadła Wam do gustu :)

Pozdrawiam
Justyna

Komentarze

Popularne posty