tag mixed media

I have a dream...

Mixed-media tag


   Witajcie:)
Na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam bardzo uniwersalny projekt, ponieważ lubię robić prace mix-mediowe - ta jest właśnie w takiej wersji:) Od dawna nie sięgałam też po formę taga, a bardzo lubię je robić - dlatego dziś 2 w 1 - tag mixed media:)
  W pracy wykorzystałam maskę, pasty (modelującą oraz pękającą), glinę, foremkę, elementy metalowe, napisy, kaboszony, farby, pigmenty, woski, tusz StazzOn, kulki3d, gesso, gel medium, butelkę z brokatem, cekiny, sznurek i gazę... Sporo tego, choć "powierzchnia zabudowy" tak niewielka:)












Mam nadzieję, że to będzie praca, która Wam się spodoba.
Pozdrawiam Was ciepło w środku tej dziwnej zimy:) Papa:)

Ze sklepu wykorzystałam:

Gesso czarne Renesans 110ml
Farba Dora metalik Zielona
Farba metaliczna złota
Tusz do stempli StazOn Czarny
kamienie 3d duże Cadence
sznurek
Glina lekka biała
Gel medium mat 110ml


Komentarze

Popularne posty