Steampunkowy rower

Cześć!
Niedługo wiosna, więc czas ogarnąć swoje rowery. Mój wybitnie zardzewiał, zobaczcie sami:




Wykorzystałam dwuczęściową bazę z mdf, w środek której wkleiłam papier do scrapbookingu z kolekcji Age of Technology. Wycięłam też moc dodatków z tej samej kolekcji.



Ale zanim zabrałam się za ozdabianie, trzeba była przemalować bazę. Najpierw ją zagessowałam, następnie nałożyłam pastę strukturalną i gdzieniegdzie piaskową.
Całość przemalowałam farbami akrylowymi i pastą do efektu rdzy. Przemiziałam gdzieniegdzie złotym woskiem.
Wykorzystałam moc gotowych złomków, które wzbogaciłam elementami ze starego zegarka. Przykleiłam je na żel medium.


Elementy papierowe potuszowałam i kleiłam wykorzystując kosteczki dystansowe lub starą tekturę i klej introligatorski.
Tagi ozdobiłam nitami i sznurkiem, a kaboszony podmalowałam złotą farbą.





Myślę, że mojego roweru nie poddam renowacji ;) a Wam życzę samych pogodnych wycieczek bicyklowych.
Ze sklepu wykorzystałam:
gesso
pasta strukturalna
pasta piaskowa
złomki
papier do scrapbookingu
farba akrylowa
pasta efekt rdzy
wosk
żel medium
klej introligatorski

Życzę Wam twórczego dnia!




Komentarze

el pisze…
czadowy

Popularne posty