kartka niekonwencjonalna

Kartka 3d w nietypowym kształcie

Projekt scrapowo -mixmediowy



Witajcie:)

Moja dzisiejsza propozycja to kartka 3d w kształcie pirackiej skrzyni.
Wykorzystałam papiery z motywem desek, naturalne muszle i patyki z plaży, sporo mediów i oto efekty ...






















Projekt otwiera się i rozkłada na płasko (no prawie:) zewnętrzna kompozycja trochę to ogranicza), a wewnątrz znajduje się specjalne miejsce, przewidziane na tekst życzeń.
Wnętrze ozdobione jest trzema inchies. 





Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja inspiracyjna się Wam spodoba. Dziękuję za dzisiejsze spotkanie,  pozdrawiam serdecznie 


Ze sklepu wykorzystałam:

pasta posarzająca
efekt betonu
żel 3d
kulki 3d duże
kulki 3d średnie
kulki 3d małe
farba akwarelowa
wosk
gesso białe
gesso czarne
perły w płynie
nici lniane
ozdoby drewniane
ozdoby metalowe
ozdoby metalowe




Komentarze

WOW! WOW! WOW! Nie mogę wyjść z podziwu!!!
Hulka z papieru pisze…
Oh Aneczko kochana, bardzo Ci dziękuję za miłe słowa:)
Najpiękniejsza z pięknych, zaglądam kolejny raz i za każdym razem widzę nowe detale, brawo 👏😍
Hulka z papieru pisze…
Bardzo dziękuję, ogromnie się cieszę, że projekt Ci się spodobał. Pozdrawiam serdecznie :)
Justyna pisze…
Woooow!Wspaniala praca!
Hulka z papieru pisze…
Dziękuję serdecznie i pozdrawiam ciepło:)
ewinka Nowa pisze…
Cudeńko!!!
Hulka z papieru pisze…
Dziękuję bardzo za miły komentarz:)))

Popularne posty