Postarzony medalion

Cześć!
To moja pierwsza inspiracja dla Sklep-Ewa, a z przyjęcia do Design Teamu cieszę się niezmiernie :)
Przygotowałam dla Was inspiracyjny medalion z hdf, w którym zastosowałam uroczą grafikę.
Taki medalion może być również świetnym prezentem na zbliżający się Dzień Babci.



Bazę zagessowałam, a grafikę przykleiłam na klej do decoupage. Pamiętajcie, że jeśli korzystacie z serwetki lub cienkiego papieru to warto najpierw przemalować na biało miejsce przyklejenia grafiki. To spowoduje, że kolory staną się bardziej intensywne.

Bazę pokolorowałam farbami akrylowymi. Po wyschnięciu nałożyłam pastę strukturalną przez szablon.

Z kolei jak ona wyschła, nałożyłam gdzieniegdzie pastę piaskową i znowu wszystko przemalowałam. Na koniec mizianie woskami, które spowodowały magiczny blask na medalionie.

Teraz wystarczyło już tylko przykleić metalowe dodatki i pochlapać całość złotą farbką.





Ze sklepu użyłam:
gesso
pasta strukturalna
pasta piaskowa
klej do decoupage
farba akrylowa zielona jasna
farba akrylowa zielona ciemna
farba akrylowa niebieska
farba akrylowa złota
wosk złoty
wosk niebieski
żel medium
listki

Mam nadzieję, że inspiracja przypadła Wam do gustu i życzę twórczego dnia!






Komentarze

Popularne posty