Karkta dla Babci


Cześć!
Tym wpisem rozpoczynam swoją przygodę z DT w Sklep Ewa. To moje pierwsze takie wyróżnienie, za co gorąco dziękuję! Mam nadzieję, że moje inspiracje przypadną Wam do gustu!

Powiem kilka słów o sobie, abyście mogli mnie lepiej poznać. Twórczość różnego rodzaju towarzyszy mi od zawsze, ale około rok temu wpadłam po uszy w scrapbooking i założyłam markę QARTKA.pl. Nie wyobrażam sobie życia bez twórczości. Zakochała się po uszy-pewnie mnie rozumiecie :)  Z wykształcenia jestem inżynierem budownictwa i pracuję na budowie (na szczęście aktualnie nie biegam po placu budowy, ale zdarzało się 😊 ). Uwierzcie... romantyczne kartki balansują „twardość” mojego zawodu 😊.
 
Po trochę przydługim wstępie przechodzę do sedna. 
Dziś kartka na Dzień Babci, który już niedługo, dlatego to idealny czas na taką inspirację! Ta karteczka jest dla mojej kochanej babci!
 
Rozpoczęłam od wybrania papierów – padło na przepiękną kolekcję Mintay by Karola Love Letters. Przycięłam papier do bazy DL, a resztki wykorzystałam wycinając grafiki kwiatów, które użyłam w kompozycji.  Po porzuceniu nożyczek (wycinanie jest dla mnie hipnotyzujące…też tak macie??), zabrałam się do robienia kwiatów z foamiranu irańskiego, który zabarwiłam za pomocą tuszy MEMENTO: Pistachio i Angel Pink. Po podgrzaniu foamiranu na żelazku, pomiętosiłam kwiatuchy w palcach i jeszcze raz pobarwiłam kwiaty tuszami. Wycięłam listki, które również zabarwiłam tymi samymi tuszami. Jeśli jeszcze nie macie, to gorąco polecam aplikator do tuszy.
Użyłam ramki z masy, którą musnęłam tuszem Angel Pink, srebrnego serduszka, sizalu oraz sznureczka woskowanego. Na koniec dodałam kropelki Nuvo Jewel Drops, tym samym preparatem pomalowałam ptaszka i serduszka na papierze.
Nie byłabym sobą, gdybym nie wkleiła w środek papieru.
Aby kartka nie zniszczyła się w transporcie, wsadziłam ją w pudełko z okienkiem.








W sklepie Ewy znajdziecie:

  1. - Love Letters -01
  2. - Love Letters -03 
  3. - Love Letters -05
  4. - Love Letters -06

 Pozdrawiam cieplutko!





Komentarze

Popularne posty