Album oraz pudełko - Love Letters

Cześć,

przez 1,5 roku miałam wielką przyjemność współpracować z Sklep-Ewa.pl i tworzyć dla Was inspiracje, niestety dziś to już mój ostatni post inspiracyjny, jednak bardzo się cieszę, że miałam możliwość być częścią tak wspaniałego zespołu ♥

Chciałabym Wam pokazać dwie prace, które stworzyłam z przepięknej kolekcji Love Letters - Mintay. Bardzo spodobała mi się kolorystyka tej kolekcji. 

Pierwszą pracą jest album w rozmiarze 15x21 cm zrobiony na kraftowej bazie. Na pierwszy rzut oka wygląda na mały albumik, ponieważ w środku znajdują się tylko 4 karty, jednak dzięki zrobieniu dużej ilości różnych klapeczek umieściłam w nim aż 50 zdjęć w formacie 10 x 10 cm. Także myślę, że jak na album składający się tylko z 4 kart to potrafi pomieścić naprawę sporo :) Album robiłam już pod konkretne zdjęcia, więc cały jego wygląd był wcześniej zaplanowany. 

Drugą pracą  jaką wykonałam przy użyciu tej kolekcji jest pudełko w formacie DL, również kraftowe. Jakiś czas temu zainteresowałam się nauką kaligrafii i długo zastanawiałam się w czym mogę przechowywać obsadki, stalówki i tusze. Gdy zobaczyłam tą kolekcję, a w niej dużo grafik związanych z piórami i listami od razu pomyślałam, że świetnie by pasowała do ozdobienia opakowania na moje pióra i tak powstało pudełeczko :)

Poniżej możecie zobaczyć bardzo dużą ilość zdjęć zarówno jednej jak i drugiej pracy, a jeśli dojdziecie na sam koniec postu to znajdziecie filmik przedstawiający cały albumik :)





















W sklepie Ewy znajdziecie:

Pozrawiam Madzia ♥


Komentarze

Popularne posty