Kocham Cię ♥

Cześć,
chciałabym wam pokazać karteczkę, którą stworzyłam z okazji zbliżających się Walentynek.
Karteczkę wykonałam w rozmiarze DL. Wykorzystałam jedną z najnowszych kolekcji Mintay - "Marry Me". Chociaż jest to ślubna kolekcja papierów, myślę, że świetnie nadaje się również do innych projektów. 
W tle kartki za pomocą maski i pasty strukturalnej Cadence wykonałam "ceglany" wzór, który później delikatnie ozdobiłam srebrnym pudrem do embossingu
Również za pomocą tego pudru ozdobiłam tekturkę z napisem oraz tukturki w kształcie serduszek.
Wycięłam grafiki z kwiatami z arkusza z kolekcji "Marry Me" oraz zrobiłam 3 kwiatuszki z foamiarnu w kolorystyce pasującej do reszty kartki. Użyłam białego foamiranu i pokolorowałam go pastelami. 

Zazwyczaj prace walentynkowe kojarzą nam się z czerwonym kolorem, a jak podoba Wam się taka kolorystyka?







Materiały, które znajdziecie w Sklepie Ewy:


Pozdrawiam Madzia ♥


Komentarze

Popularne posty