Pudełeczko na niespodziankę..


Hej kochani, święta święta i już w zasadzie po świętach dlatego też moją ostatnią już inspiracją będzie pudełeczko na niepodziankę. To był wspaniały czas w świetnym zespole. Jestem ogromnie szczęśliwa, że byłam jego częścią i mogłam Was mam nadzieję inspirować. Wracając do mojej pracy która jest oczywiście kwiatowa bo jakby mogło być inaczej. Tym razem postawiłam na cudowną żółć i zieleń z pięknej kolekcji Craft o'clock-Herigate stories. Zerknijcie na zdjęcia gotowego pudełeczka i mały tutorial moich ulubionych kwiatów z wykrojnika Craft Passion które do niego zrobiłam.










Jako bazy użyłam pudełeczka wielkości 8x8x3cm które dostaniecie oczywiście w sklepie Ewa. (klik)


Z kolekcji papierów powycinałam elementy o 4mm mniejsze  od wielkości ścianek pudełka i przykleiłam je klejem. Zewnętrze boczne ścianki  oraz górne wewnętrzne pozostawiłam puste.


Przeszłam do zdecydowanie ulubionej czynności. Kwiaty wycięłam w foamiranie wykrojnikiem Craft Passion Kwiaty nr 1 oraz pobarwiłam je za pomocą tuszu oraz chusteczki nawilżanej dla dzieci.


Płatki kolejno podgrzewałam żelazkiem ustawionym na "2 kropki" po czym zwijałam je razem i wygniatałam zdecydowanymi rucham w palcach. Zaznaczę od razu, że na każdy kwiatek użyłam 3 płatków jeśli lubicie gęściejsze lub bardziej delikatne to dostosujcie ilość warstw pod siebie.


Pęczek pręcików zawinęłam na drucik florystyczny i zaczęłam nakładać płatki. Za pomocą kleju na gorąco przy 1 warstwie posklejałam płatki delikatnie łącząc brzegi ze sobą.



Wywinęłam płatki delikatnie na zewnątrz.


Kolejne 2 warstwy kwiatków sklejałam dając odrobinę kleju na środki płatków i przyklejając je kolejno do płatków z z warstwy poprzedniej. Nakładając warstwy warto zwrócić uwagę na ułożenie płatków tak by nie wyszły wszystkie jeden pod drugim tylko były rozłożone.


I kwiaty gotowe. Proste prawda? Gdy kwiat jest gotowy delikatnie podcinam drucik wraz z wystającymi pozostałościami pręcików zabezpieczając jednocześnie te miejsce klejem. Przed umieszczeniem 1 warstwy płatków można rónież nałożyć  odrobinkę kleju pod pręciki dzięki czemu już na samym początku je zabezpieczymy. Przykleiłam na pudełeczko pierw odrobinę sizalu, gazy ,a później dopiero kwiaty. Na koniec dołożyłam trochę listków wyciętych z wykrojników, napis i praca gotowa. Myślę, że pomieści jakiś upominek prosto z serducha.

Na sam koniec mojej przygody z blogiem sklepu Ewa chciałam jeszcze raz podziękować z całego serca  wspaniałym osobom które tworzyły ten zespół. Mam nadzieję, że to nie koniec i w sieci jeszcze nie raz się spotkamy. To był fantastyczny czas. Buziaki do zobaczenia ;) 


Użyłam:
- Kolekcja papierów Craft o'Clock -Herigate Stories
- Pudełeczko
- Wykrojnik Craft Passion- Kwiaty nr.1
-Wykrojnik Craft Passion- Gałązka nr.7
-Wykrojnik Marianne Design-Listki
- Tusz MEMENTO- New Sprout
-Pręciki
-Sizal
-Foamiran


Komentarze

Popularne posty