Kartki z aniołkami

Dzień dobry,

jak ten czas szybko leci - mój czas w DT Sklepu Ewa dobiegł końca. Zapraszam Was dzisiaj na moją ostatnią inspirację. Mam nadzieję, że chociaż trochę, przez ten czas Was inspirowałam.
Na pożegnanie przygotowałam delikatne kartki z aniołkami. Do ich zrobienia wykorzystałam gotowe zestawy kartkowe z Craft o'Clock. Wykorzystałam zarówno zestaw dla chłopca jak i dla dziewczynki. Wszystko czego potrzebujecie: baza do kartki, papier elementy do wycinania, napisy znajdują się 
w zestawie. Jedynymi "obcymi" dodatkami są kwiaty, listki , które wycięłam przy pomocy wykrojnika z  Agaterii oraz zmieniony kształt taga. Docięłam go dziurkaczem tagowym

Zapraszam:










Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć
zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt
 oraz szczęśliwego Nowego Roku.

Pozdrawiam Agnieszka chanya13

Wykorzystałam:

zestaw kartkowy z aniołkami dla chłopca Craft o'Clock
zestaw kartkowy z aniołkami dla dziewczynki Craft o'Clock
wykrojnik listki Agateria


Komentarze

Popularne posty