Pudełko na pióro

Cześć,

Zbliżają się powoli święta, czas prezentów. W zeszłym miesiącu pokazałam Wam jak można urozmaicić opakowanie prezentu poprzez dodanie do niego własnoręcznie zrobionego taga. W tym miesiącu przygotowałam ozdobne pudełko na pióro/długopis.

Wzięłam wymiary opakowania jakie otrzymuje się wraz z piórem w sklepie, oraz przygotowałam swoje z czarnego, grubszego papieru, w taki sposób, aby każda ze ścianek była o 2 mm wyższa od właściwej (nie zapomnijcie o dodatkowej części o długości ok 1 cm na sklejenie).

Następnie użyłam czarnego, mieniącego się papieru, który ozdobiłam przy pomocy folderu do embossingu, oraz wosków: złotego, miedzianego oraz czarnego.

Kolejnym etapem pracy było przygotowanie kompozycji, użyłam: kwiatów Prima Marketing (małe oraz duże), kamyki cadence (małe oraz średnie), gaza, gałązki, listki. Na koniec niektóre elementy podkreśliłam złotą farbą.









Do pracy użyłam:
Wosk Cadence
Kamienie Cadence małe i średnie 
Folder do embossingu 
Kwiaty Prima Marketing małe i duże

Komentarze

Popularne posty