Bombka

Cześć,

Dzisiaj kolejna, świąteczna propozycja, tym razem bombka. Ładna i prosta ozdoba, która dopełni domową choinkę.

W sklepie mamy do wyboru kilka bombek akrylowych (link) - składają się one z dwóch części, więc można je ozdabiać wewnątrz.

Na początku wybrałam papier, który miał stanowić scenę w bombce, jestem zakochana w sarence z Mintay by Karola, dlatego długo nie zastanawiałam się nad wyborem papieru (link ). Miałam już powycinane elementy z kolekcji, więc niestety nie mogę wymienić z jakich dokładnie papierów one pochodzą. Pamiętajcie że równie dobrze w takiej bombce będzie wyglądało zdjęcie z zeszłorocznych świąt. Odrysowałam mniejsze serce na papierze a następnie je wycięłam. Nie przejmujcie się jeśli nie wytniecie zbyt równo, później można to przykryć gaza.

Wewnętrzną stronę jednej z części pomalowałam farbą w kolorze zbliżonym, wymieszaną z brokatem. Pozostawiłam do wyschnięcia.

W tym czasie ozdobiłam wycięty papier, wkleiłam gazę dookoła i dodałam kamyki cadence (małe i średnie) oraz brokat holograficzny w długopisie. Dokleiłam papiery z kolekcji, dodałam kilka perełek w płynie i mogłam zamknąć obie części, klejąc je na żel medium.

Tyle z opisu, zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć:)
















Użyłam:
Bombka w kształcie serca
Papier 02 z kolekcji Christmas Stories
Brokat holograficzny w długopisie Cadence
Kamyki cadence małe i średnie

Komentarze

Popularne posty