Serdecznie Cię witamy na blogu Sklepu dla kreatywnych. Jest on tworzony z myślą o osobach zajmujących się takimi technikami rękodzielniczymi jak: scrapbooking, cardmaking, quilling, decoupage, mixed media. Mamy nadzieję, że zamieszczone tutaj prace będą dla Ciebie inspiracją i natchnieniem. Jeżeli zechcesz zostawić komentarz, będzie nam niezwykle miło. W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu.

Szukaj na blogu

Kartka Świąteczna w kształcie bombki

Kartka Świąteczna w kształcie bombki

Cześć,
do Świąt Bożego Narodzenia coraz bliżej.
Przygotowałam dla Was karteczkę Świąteczną w kształcie bombki.
Użyłam papierów z kolekcji Christmas Stories - Mintay.
Wszystkie elementy są wycięte również z tej kolekcji.
Żeby nadać kartce przestrzenności pod każdą warstwą użyłam kostek 3d.
Na koniec napis z tekturki delikatnie pomalowałam białym gesso i posypałam brokatem oraz zawiązałam czerwoną kokardkę. 
Oprócz kokardki przywiązałam także sznureczek dzięki, któremu kartkę będzie można też zawiesić i wykorzystać jako ozdobę.










Materiały, które użyłam:
Wykrojnik koła




Pozdrawiam Madzia ♥

Kartka świąteczna..

Kartka świąteczna..


Cześć, grudzień zbliża się wielkimi krokami wiec uznałam ,że najwyższy czas pokleić coś swiątecznego. Zaopatrzyłam się ostatnio w wykrojnik Spellbinders i przecudowną kolekcje Craft&You-Winter Dream. Wiedziałam od razu ,że będzie to duet idealny. Piękna zimowa kolorystyka i ten uroczy lisek, a że ja z nazwiska lisica to pomyślałam, że będzie to fajny akcet do świątecznych kartek 3d dla rodziny i przyjaciół. Uwielbiam kwiaty co zawsze powtarzam więc i tu ich nie zabrakło. Białe poinsencje z małą nutą niebieskości w środku zagościły na kartce. By nie było zbyt mdło dla akcentu dodałam potuszowanych zielono-brązowych listków oraz czerwoniutkich koralików jarzębiny na gałązkach. Znalazły się również ośnieżone pastą śniegową gałązki oraz napis Craft Passion-Wesołych Świąt. Mam nadzieję ,że taka wersja kartki jak i zarówno cała kompozycja przypadnie Wam do gustu. 











Użyłam:

-Bloczek papierów Craft&You- Winter Dream
-Wykrojnik Craft Passion- Wesołych Świąt
-Wykrojnik Craft&You Design- Jarzębina
-Foamiran
- Tusz do stempli Memento kolory: Toffee Crunch, Bamboo Leaves, Morocco, Teal Zeal
-Pasta efekt śniegu Cadence
-Sznurek


Dziękuję gorąco i życzę przyjemnego twórczego dnia. ;)


Bombka

Bombka

Cześć,

Dzisiaj kolejna, świąteczna propozycja, tym razem bombka. Ładna i prosta ozdoba, która dopełni domową choinkę.

W sklepie mamy do wyboru kilka bombek akrylowych (link) - składają się one z dwóch części, więc można je ozdabiać wewnątrz.

Na początku wybrałam papier, który miał stanowić scenę w bombce, jestem zakochana w sarence z Mintay by Karola, dlatego długo nie zastanawiałam się nad wyborem papieru (link ). Miałam już powycinane elementy z kolekcji, więc niestety nie mogę wymienić z jakich dokładnie papierów one pochodzą. Pamiętajcie że równie dobrze w takiej bombce będzie wyglądało zdjęcie z zeszłorocznych świąt. Odrysowałam mniejsze serce na papierze a następnie je wycięłam. Nie przejmujcie się jeśli nie wytniecie zbyt równo, później można to przykryć gaza.

Wewnętrzną stronę jednej z części pomalowałam farbą w kolorze zbliżonym, wymieszaną z brokatem. Pozostawiłam do wyschnięcia.

W tym czasie ozdobiłam wycięty papier, wkleiłam gazę dookoła i dodałam kamyki cadence (małe i średnie) oraz brokat holograficzny w długopisie. Dokleiłam papiery z kolekcji, dodałam kilka perełek w płynie i mogłam zamknąć obie części, klejąc je na żel medium.

Tyle z opisu, zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć:)
















Użyłam:
Bombka w kształcie serca
Papier 02 z kolekcji Christmas Stories
Brokat holograficzny w długopisie Cadence
Kamyki cadence małe i średnie
Z szopką - kartka świąteczna

Z szopką - kartka świąteczna

Dzień dobry,

za oknem śnieg - święta coraz bliżej. Dlatego też dzisiaj moją propozycją na ispirację jest kartka świąteczna z szopką. W otoczeniu gwiazdkowego wianka od Marianne Designs oraz ręcznie robionych kwiatów. Na bazę kartki wykorzystałam papier Craft o'Clock - Brr it's cold outside.
Dodałam również tekturkowe zawijasy z gwiazdkami ze Scrapińca.

Zapraszam:






Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Wykorzystałam:

Niezapomniane Chwile

Niezapomniane Chwile

Niezapomniane Chwile to kartka dedykowana dla mężczyzny w dniu jego 50 Urodzin. Fan wędkarstwa - więc postawiłam na papier "Offshore" od Piątku Trzynastego. Całość dość warstwowa - dużo dronych elementów, tekturki od Scrapińca :) Dodatkowo dodałam piękne kwiaty od Prima Design Inc. - znajdziecie je w Skepie - różne wzory. Spójrzcie :






Materiały :
* papier Piątek Trzynastego 
* tekturki Scrapiniec
* kwiat Prima 
* nożyczki 
*klej
* biała farba akrylowa



Mikołajka w trzech kolorach

Mikołajka w trzech kolorach

Cześć :)

Dziś znowu moja inspiracja dla Sklepu Ewa :) Postanowiłam się nie ograniczać i przygotowałam hurtem 3 kartki z motywem "Mikołajki" z Primy. Trochę się martwiłam jak mi wyjdzie kolorowanie, ale chyba jest ok :) Sami osądzicie. 


Tak wyglądają wszystkie "w kupie", różnice są w kolorach, drobnych detalach, ale powstały według takiego samego schematu :)
Laleczki kolorowane kredkami akwarelowymi, wycinane ręcznie, kwiaty zobione z foamiranu irańskiego. Napis od Craft Passion. 

 
W wersji niebieskiej użyłam papierów Craft O'Clock Brr... It's cold outside.


Różową wersję zrobiłam na nowych papierach Laserowe Love Shabby Winter, które są bardzo uniwersalne i na pewno będą użyte przeze mnie do prac nie świątecznych również.
Standardowo  nie obyło się bez taśmy 3D, a której wycięłam kosteczki dystansowe odpowiedniego rozmiaru.

W sklepie szukajcie:


Pozdrawiam serdecznie


Zimowy albumik

Zimowy albumik

Cześć!

Zauroczyła mnie jedna z najnowszych zimowych kolekcji Laserowe Love - "Shabby Winter" i postanowiłam wykorzystać ją do zrobienia małego albumiku. 

Papiery te są w odcieniach szarości i różu. W kolekcji jest dużo obrazków, które można wyciąć i fajnie wykorzystać do ozdobienia pracy.
Wykorzystałam również nowe tekturki od Scrapiniec - Płatki śniegu oraz serduszko ozdobione śnieżynkami. Tekturki te posypałam białym brokatem.
Do ozdobienia środka użyłam wyciętych obrazków z kolekcji oraz stempelków ze śnieżynkami.

















Materiały, które użyłam:


Pozdrawiam Madzia ♥