Niebieska skrzynka

Cześć,

W ostatnim czasie inspirowałam Was papierem, dzisiaj postanowiłam postawić na media.
W domu mam bardzo dużo skrzyneczek, pudełek, puszek, w których trzymam przydasie. Kolor samego drewna jest piękny, ale czy pasuje do scrapregału? Tym razem na warsztat poszła skrzynka na skończone prace, które czekają na segregację.


Zazwyczaj przy mediowaniu drewna zaczynam od jego szlifowania, ale tym razem chciałam zachować słoje. Skrzynka w założeniu miała być niebieska z przecierkami w kolorze szarym. Zmieszałam dwa kolory farb kredowych Cadence: Slate Gray oraz Black i mieszanką pokryłam całą powierzchnię. Następnie nałożyłam na niektóre miejsca specjalny środek do postarzania w miejscach, w których chciałam by przebijał się kolor szary. Kolejna warstwa do farba PURPLE BLUE. Następnie całość szlifowałam papierem ściernym.
W kolejnym kroku przez maskę (maski Agaterii możecie znaleźć tu) nałożyłam przy pomocy pędzla gąbkowego czarną farbę. Po wyschnięciu, nałożyłam dwa kolory wosków Cadence :BLACKCOBALT.

Jak już byłam zadowolona z powierzchni zajęłam się ozdabianiem głównej strony. Do tego nadają się świetnie elementy metalowe, tekturki (ja użyłam koronki), czy wyciski z foremek (ja użyłam Primy). Pamiętajcie, by pokryć kompozycję czarnym gesso. Następnie nałożyłam czarną i szarą farbą, a po wyschnięciu pierwszą warstwę wosków (poza poprzednimi kolorami dodałam jeszcze srebrny). Jeśli po tych zabiegach wasza praca straci na wyrazistości, to spryskajcie ją czarną mgiełką (powchodzi w zakamarki) i ponownie użyjcie mniejszej ilości wosków.









Użyłam:

Forma sylikonowa
Tekturki
Czarny wosk
Niebieski wosk
Pędzle gąbkowe
Farba kredowa niebieska
Farba kredowa szara
Farba kredowa czarna



Komentarze

Popularne posty