Kartki z wakacji

Cześć,

Przygotowałam dwie kartki wakacyjne, jakie można wysłać jako alternatywa do tradycyjnych pocztówek. Każda z nich pasuje do innego typu odpoczywania, pierwsza to kartka od osoby, która spędziła dużo czasu pod żaglami a druga dla osoby która spędziła dużo czasu na podróżowaniu między miejscami.





Zacznę od kartki żeglarzy, świetnie nadały się do tego papiery Laserowe Love - Nautical.


 Brzegi kartki, jaką wyciągnęłam z czerwonego papieru w kropki, przejechałam białym gesso Cadence. Użyłam do tego pędzla o twardym włosiu, dzięki czemu widać kilka z linii. Teraz kojarzy mi się z morską pianą.


Z pasków z kolekcji wycięłam elementy ozdobne (mapa, lampa, kotwica i koło sterowe). Dodatkowo dodałam kilka ozdób od siebie: srebrną siatkę, piasek oraz muszelki znad morza. Całość pochlapałam farbami w kolorach z kartki: niebieskim i czerwonym.





Kartka podróżnika, osoby która nie przebywa w jednym miejscu, ale w ciągu urlopu ciągle jest w ruchu - do jej przygotowania idealnie nadała się kolekcja Mintay by Karola Wanderlust.


Przez maskę nałożyłam pastę strukturalną w kolorze mint green. Wiedziała, że będzie ona dobrze uzupełniać pracę, gdyż podobne kolory znajdują się w kolekcji.Po wyschnięciu, całość objechałam czarnym długopisem oraz nałożyłam przeźroczyste medium typu glossy, dla dodania wymiarowości i blasku.
Maski, której użyłam nie ma w sklepie, ale duży wybór znajdziecie tutaj.

Kolekcja posiada bardzo dużo elementów do wycinania, które ułożyłam w kompozycję warstwową. Elementy wycięłam z dużego i małego zestawu papierów.


Na koniec papiery zaznaczyłam czarnym długopisem, oraz dodałam perełki w płynie w kolorach pasujących do tła. Duży wybór perełek znajdziecie tutaj. Jeśli perełka wam nie wyjdzie, nie przejmujcie się, zaraz po nałożeniu można ją ściągnąć przy pomocy sztywnego kawałka papieru lub folii (ja używam folii do bindowania).


Do przygotowania prac użyłam:
Papiery: Laserowe Love - Nautical,
Białe gesso firmy Cadence,
Pędzel o twardym włosiu,
Papiery: Mintay by Karola - Wanderlust,
Pasta strukturalna - mint green



Miłego dnia!

Komentarze

Popularne posty