Kartka - pudełko pop-up

Cześć,

Dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę, a właściwie pudełko typu pop-up.

Jeśli jeszcze nie próbowaliście, nie czekajcie, forma ta jest bardzo prosta, ale efektowna. 

Nie mam gotowego szablonu, w jaki sposób przygotować taką kartkę. Układam kompozycję, która miałaby się znaleźć w środku, na płasko i patrzę jaką szerokość musi mieć strona tytułowa. Następnie patrzę jaką szerokość mają mieć boczne ścianki i w ten sposób biguję papier, pamiętając by zostawić 1 cm na klejenie stron. 

Całość ozdobiłam papierami  UHK Gallery Terra Incognita.


Brzegi każdego z wyciętych elementów (zwierzęta, drzewa, napisy, prostokąty) wytuszowałam brązowym, a następnie czarnym tuszem, dzięki czemu pozbyłam się białych krawędzi, które nie bardzo pasowały do kolekcji.


Na każdej z zakładek dodałam perełki w płynie, są one doskonałym uzupełnienie prawie każdej kartki.



Użyłam:
Zestaw papierów TERRA INCOGNITA

Perelki w sztyfcie Cadence BLACK

Komentarze

Popularne posty