Wędrówka

 Cześć!
Uwielbiam zachowywać wspomnienia z różnych wyjazdów ♥
Ostatnio zrobiłam mały pastelowy albumik, a tym razem ozdobiłam zdjęcie w ramce. 

Użyłam papierów Mintay by Karola z kolekcji "Wanderlust" .
Podróżnicze motywy, które się w niej znajdują idealnie pasują do mojego zdjęcia, które wybrałam. 
Myślę, że to jest świetna kolekcja papierów pasująca do zdjęć z różnych wycieczek i wakacji :)





Chciałam Wam pokazać jak w łatwy sposób można ze zdjęcia zrobić fajną dekorację. 
Potrzebujemy zdjęcie i ramkę - troszkę większą od wybranego zdjęcia.



Z papierów, które wybraliśmy wycinamy różne elementy, którymi udekorujemy nasze zdjęcie. W kolekcjach Mintay możemy znaleźć bardzo dużo motywów, które można wyciąć w fajny sposób wykorzystać. 
Wybieramy również papier, który będzie służył nam jako tło i przycinamy go do rozmiaru naszej ramki.



Korzystając z maski Agateria i tuszu pigmentowego dodałam do tła troszkę zieleni. 


Najpierw przykładamy wszystkie wycięte elementy i próbujemy dopasować co dać w jakie miejsce.
Gdy już wszystko nam pasuje po kolei przyklejamy każdy element. 
Żeby dodać troszkę przestrzenności pod niektórymi elementami możemy przykleić kostki 3D, które podniosą nam dany element. Ja w taki sposób przykleiłam białą ramkę pod zdjęciem. 
Na koniec jeszcze dodałam kwiatuszki i perełki w płynie.


Gdy już całość jest gotowa, wkładamy do ramki.
Teraz nasze zdjęcie na półce będzie również ładną dekoracją :) 


Linki do użytych materiałów:




Mam nadzieję, że moja praca się Wam podobała.

Pozdrawiam Madzia ♥

Komentarze

Popularne posty