Ślubny Box

Tusz Brązowy Memento Dew Drop Rich CocoaWitam,

To mój pierwszy post inspiracyjny w ramach DT Sklepu Ewy. Mam nadzieję, że moja pierwsza praca przypadnie Wam do gustu:)
Przygodę w tym DT zaczynam od explogind box w tematyce ślubnej. Na warsztat wzięłam delikatne papiery Laserove Love z serii Vintage Trip.


Box jest standardowy, rozmiar każdej z kart to 10 na 10 cm. Papiery zdobiące każdą stronę, są o ok 4 mm mniejsze od każdego boku. Każdy papier po przyklejeniu dociskałam przy pomocy większej kości (link do sklepu)

Napisy wydrukowałam na drukarce atramentowej, na papierze do dużej gramaturze (conajmniej 200). Przy pomocy brązowego tuszu memento (https://sklep-ewa.pl/tusz-memento-dew-drop-rich-cocoa) pozbyłam się białych krawędzi (tak samo robiłam z każdym papierem scrapowym). Kolekcja utrzymana jest w klimacie vintage, dlatego postanowiłam pochlapać trochę papiery z napisami.

Tusz memento jest tuszem wodnym, więc wspaniale się do tego nadaje. Przycisnęłam tusz do folii jaka mi została po pieczątkach, równie dobrze nada się folia po papierach, czy każda inna śliska powierzchnia. Następnie pochlapałam go wodą z atomizera, i powstała mi mocno rozcieńczona farbka. Pilnowałam, aby każda plama, jaką nakładałam, była nieregularna, oraz by barwnik nie rozchodził się regularne. Dobrze jest po wyschnięciu pierwszej warstwy przyjrzeć się, czy nie warto dodać kilku mniejszych plam. Jeśli chcielibyście uzyskać jeszcze ładniej rozmyty efekt, polecam skorzystania z papieru do technik akwarelowych.

W ostatnim czasie uwielbiam farby akwarelowe i akrylowe, dlatego i w tej pracy nie mogło ich zabraknąć. Tym razem wybrałam farby metalizowane firmy Cadence w kolorze złotym oraz perłowym (w sklepie mamy ich spory wybór) i posłużyły mi jako materiał do chlapania. Odrobinę farby położyłam na śliskiej powierzchni i dodałam wody. Rozmieszałam do konsystencji, jaka mi odpowiadała (nie potrafię określić, jaka to konsystencja, jeśli jeszcze tego nie robiliście, to proponuję dodawać wodę małymi etapami i za każdym razem testować na osobnej kartce, do zadowalającego efektu). Do chlapania użyłam pędzla z okrągłą końcówką, ale ciekawe efekty daje także pędzel wachlarzowy.

Po przygotowaniu wszystkich papierów została już tylko sama przyjemność związana z klejeniem i ozdabianiem. Zapraszam do obejrzenia zdjęć z efektu końcowego:


Podczas klejenia papierów pilnowałam, by klej (w przypadku kwadratowych kawałków papieru) czy taśma 3d (w przypadku tagów), nie znajdował się bliżej niż 0,5 cm od każdej z krawędzi. Dzięki temu po przyklejeniu papieru mogłam każdą z krawędzi lekko odchylić, co dodało przestrzenności.




 Na środku pudełka, wyjątkowo nie dałam przestrzennej kompozycji. Zamiast tego mamy ukrytą pod flapsą kieszonkę, która jest trzymana przy pomocy magnesów.

Na koniec przy pomocy dużego, miękkiego pędzla (pędzel do makijażu, prawdopodobnie do różu) nałożyłam białe gesso. Dzięki temu zabiegowi kwiaty lepiej wtapiają się w tło.

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie pracy, to zapraszam do komentowania:)

Podsumowanie linków do materiałów, jakie użyłam:

Komentarze

Popularne posty