Pastelowa kartka


Hej. Jest mi ogromnie miło przywitać się z Wami w kolejnym roku mojej współpracy z Sklep-Ewa.pl. Mam nadzieję, że moje prace będą inspirujące i przybliżą techniki jakie wykorzystuje do tworzenia swoich prac. Dziś pokazuję kartkę, którą jak zauważycie wykonałam jakiś czas temu. Kończyłam szkołę więc ostatnio moja doba była stanowczo zbyt krótka.  Pastelowo, delikatnie z okazji ślubu. W swojej pracy wykorzystałam kolekcję papierów od Mintay Papers - już dziś możecie zobaczyć kilka nowych kolekcji xD Moje zestawy czekają w kolejce xD Jest i Piątek Trzynastego, który zachwyca kolorami xD Scrapiniec  w drodze. W najbliższym czasie powstanie coś nowego :) Do usłyszenia niebawem. 

Ps. Jeśli macie jakieś propozycje co chcielibyście zobaczyć - piszcie. Z miłą chęcią stworzę coś specjalnie na Waszą prośbę.





* papiery Mintay Papers

Komentarze

Popularne posty