Art journal

Nabyłam, pomacałam, obwąchałam i taki oto wpis do art journala poczyniłam na okoliczność  urodzin mojego ukochanego roweru!
Okoliczność warta oskrapowania, bo to już piętnasty sezon od marca do października CODZIENNIE korzystam z tego wspaniałego środka transportu.

Co to za papiery?
To kolekcja Adventure Awaits od Craft o' Clock.
Papiery podbarwione nieco tuszami i ostemplowane, a następnie delikatnie schlapane białym tuszem w płynie.


Kolorystycznie - jak sami widzicie - kolekcja nie odbiega bardzo od poprzednich tej marki, ale wzornictwo już nieco inne. Podoba mi się ta kolekcja i myślę, że znajdzie wielu amatorów.







Dziękuję Ci tuzaglądaczu za przeczytanie postu i proszę o komentarz: jakie pomysły masz na te papiery?

Dostępne w sklepie:


Komentarze

Popularne posty