Te dylematy...

Cześć :)

Jak w tytule - miałam dylemat, którą z dwóch zrobionych kartek pokazać, jako inspirację dla Sklepu Ewy. A skoro nie umiałam wybrać to będą dwie kartki ;)
Wiosna przyszła, więc i u mnie mocno ukwiecone karteczki. W jednej i drugiej kwiaty zrobione za pomocą wykrojników od Craft Passion, różnica jest w użytym materiale, bo część jest papierowa, a różowe duże są zrobione z foamiranu jedwabnego.


Tu kwiaty papierowe, a kompozycja jest ułożona na ślicznych papierach Craft O'Clock "Mój skarb -  dziewczynka". Kartka warstwowa, na taśmie 3D, chociaż na zdjęciu wyszła dość płaska.

I kwiatki w zbliżeniu.

Druga kartka jest kwadratowa, a przyznaję się, że jakoś nie przepadam za tą formą, nie wiem dlaczego.

Jak już wspomniałam, różowe kwiaty zrobiłam z jedwabnego foamiranu, który formuje się w palcach, bez użycia żelazka. Jast to bardzo wdzięczne tworzywo, chociaż po paru dniach nasze pieczołowicie ułożone zagniecenia lekko się prostują i trzeba poprawić efekt ;)


Na tej karteczce papiery UHK Gallery z różnych kolekcji, z ich ostatniej użyłam napisu "miłości".
To ażurowe cudo, to wycinanka z wykrojnika Tattered Lace, niestety niedostępny w Sklepie Ewa, ale warto przejrzeć inne propozycje tego producenta.

W sklepie znajdziecie:


Pozdrawiam serdecznie

Komentarze

Peninia / Gosia pisze…
Prześliczne kartki z cudownymi kwitami!Piękna wiosna :)
zmorka pisze…
Dziękuję Ci Gosiu :)

Popularne posty