Szybkie kartki Wielkanocne i "coś zielonego" od Cadence

Cześć

Kochający mąż z okazji Dnia Kobiet podarował mi grypę, skutki odczuwam do tej pory ;)
Dzięki temu znalazłam sposób na szybkie i zupełnie niewymagające kombinowania kartki Wielkanocne. Wystarczyło kupić zestaw papierów od Laserowe Love i karteczki robiły się same. W zestawie znajdziecie grafiki, które zdecydowanie ułatwiają zadanie. Papiery są w pięknych, nasyconych i żywych kolorach, a wzory pasują do radosnych Wielkanocnych kartek.


Warstwy na taśmie 3D, napis od Craft Passion i kwiatek :)  Nawet rekonwalescent da sobie radę ;)

Dodatkowo chciałam Wam pokazać jak wygląda użyta nowość z naszego sklepu, czyli preparat Cadence "efekt mchu".
Na początku styropianową skorupę jajka pokryłam "efektem betonu", bo wymyśliłam, że w takiej omszałej skamielinie zrobię sobie stroik świąteczny ;)


Po wyschnięciu dość grubą warstwą pokryłam nierówno ciemniejszym preparatem moją skamielinę. Do cierpliwych nie należę, więc nie czekałam aż wyschnie i zaczęłam nakładać preparat jasny. Całkiem możliwe, że nie trzeba czekać na wyschnięcie pierwszego koloru, bo w niczym to nie przeszkadza, ale na opakowaniu brak informacji o użytkowaniu.


Mech jest dosyć mocno grudkowaty po nałożeniu grubszej warstwy, gdzieniegdzie odstaje, co daje mu ciekawy, zbliżony do naturalnego wygląd. Jeżeli nałożymy preparaty w bardzo małej ilości to uzyskamy naturalnie wyglądające zazielenienie, jak na starych kamiennych przedmiotach. Myślę, że każdy chętnie wypróbuje używając po swojemu.

W sklepie Ewy szukajcie:

oraz

Pozdrawiam serdecznie

Komentarze

GosiaMachynia pisze…
Świetne karteczki i dzięki za zaprezentowanie tego efektu mchu. Byłam strasznie ciekawa jak to wygląda w użyciu. Efekt mi się bardzo podoba !
zmorka pisze…
Dziękuję :) Fakt, dobrze jest coś obejrzeć zanim się kupi, miło mi, że się mogłam przydać :)

Popularne posty