Pastelowy pop-up.

Cześć :)

Dziś dla odmiany kartka - pudełko pop-up dla małego faceta.
Ponieważ jestem szczęśliwą posiadaczką zestawu wykrojników Tattered Lace - Steampunk Popup Box miałam ułatwione zadanie. Chociaż nietypowy kształt górnej części pudełka dał mi do myślenia. Uznałam, że "to się zamaskuje" ;) No i już nie wygląda jak steampunkowy ;)
Do ozdobienia ścianek użyłam słodkich papierów Piątek 13 Cute & CO. ale strony w kropeczki (no uwielbiam kropeczki ;))


Jak widać z pudełka wyskakuje sporo wszelakich zabawek, baloników i kwiatków, żeby uczcić pierwsze urodziny pewnego małego mężczyzny.



Wszystkie elementy nakleiłam na paskach grubszej, przezroczystej folii i dzięki temu jest ona mało widoczna. 
Kwiatki i listki wycięłam za pomocą wykrojników Craft Passion.


Najlepsze w tej formie pudełka jest to, że po złożeniu są płaskie i mieszczą się w kopercie.

Ze sklepu użyłam:


Pozdrawiam serdecznie :)

Komentarze

karola pisze…
Prześliczna praca.
zmorka pisze…
Dziękuję Karola :)

Popularne posty