Z papierów Mintay

Cześć :)

Oczywiście zapałałam miłością do kolorów papierów Mintay - Bird song... kto się oprze tej mięcie...
Motywy są sporej wielkości i ja jako "kartkowa" mam problem z użyciem ich :) Na szczęście jest masa dodatków do wycięcia w mniejszym rozmiarze i z nich właśnie skorzystałam. Przyznam, ze jako leniwiec nie bardzo mi się chciało wycinać, ale wzory są tak ładne, że warto się przełamać.
Tu przy okazji dobra rada dla dziewczyn, które nie lubią wycinać, bo widać krawędzie po cięciu nożyczkami - wystarczy te miejsca delikatnie przetrzeć drobnym papierem ściernym i problem znika.
Kolory niestety wyszły nieco przekłamane, bo fotografowałam w niezbyt dobrym oświetleniu. Jak widzicie kartka wielowarstwowa, przekładana delikatnymi białymi ażurami. Jeden z nich możecie rozpoznać jako inną nowość do nabycia w sklepie Ewy, czyli owalną serwetkę z ozdobą z listków od Craft Passion. Jeżeli szukacie niedużego kształtu idealnie pasującego do stemplowanych czy wykrojnikowych napisów, to polecam.


Wycinanki z bliska plus tak zwane moje 3 grosze, czyli 2 nieduże kwiatuszki, bo pasowały kolorem i były pod ręką :)


Jak widać każda warstwa naklejona jest na taśmie 3D.
Żeby było kreatywniej nawet zrobiłam chlapnięcia białą farbą ;)

Ze sklepowych półek Ewy użyłam :


Serdecznie pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty