Sentymentalne powroty - darmowe digi freebies !

Postanowiłam przypomnieć Wam dzisiaj post Wikuchy z sierpnia 2013 (tak, tak - to już tyle czasu minęło!). Dlaczego? W tym poście Wikucha udostępniła za free swoje digi stemple z napisami.
Ja z tych freebies korzystam do dzisiaj mimo, że już nauczyłam się sama robić  digi stemple.




 Stemple Wikuchy są ponadczasowe, mają ładne czcionki i ciekawe teksty, dlatego je wszystkim polecam. Śmiało można powiedzieć: ''stare ale jare".

Jeden z tych digi stempli zagościł na mojej dzisiejszej kartce. 


Jeżeli macie ochotę na freebies, to polecam przeczytać w wyżej wymienionym poście (kliknij w banerek) zasady korzystania z freebies i ... częstować się do woli!


Czy ten digi stempelek przypadł Wam do gustu? 




Do wykonania kartki użyłam materiałów dostępnych w sklepie:

Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.


Komentarze

Popularne posty