Pożegnanie

Witam

Przyszedł czas aby pożegnać się z blogiem Sklep-Ewa i całym zespołem DT.
Chciałam gorąco podziękować  Ewie za umożliwienie mi projektowania dla DT i za jej cierpliwość ;).  Podziękowania należą się także niesamowitym dziewczynom z DT. Czas spędzony z wami był dla mnie niezwykle inspirujący i pouczający ;).

Ale szczególnie mocno chciałam podziękować wszystkim czytelnikom bloga - wasze uwagi i miłe słowa były dla mnie niezwykle budujące i pouczające. Mam nadzieje ze nadal będziemy spotykać się zarówno gdzieś w świecie internetu ;) jak i w świecie rzeczywistym :).


Pozdrawiam
Monikatl


Komentarze

Aga Michniewicz pisze…
Moniu bardzo Ci dziękujemy za 2 lata cudownych inspiracji! Mam nadzieję że o nas nie zapomnisz i czasem wpadniesz na blog :)
Oczywiście, to były dwa cudowne lata ;)

Popularne posty